Returnare, schimb si garanții

1Împachetați toate articolele în ambalajul original. Elementele cumpărate ca seturi trebuie returnate ca seturi.
2Solicitați din cont client ,Înregistrare returnare/ garanție și completați formularul.
3Așteptați confirmarea.
4Trimiteți coletul la adresa de aici. Costurile coletăriei vă aparțin.
5După ce ați trimis coletul, vă rugăm să ne informați despre acest lucru prin trimiterea unui e-mail la soraxan@yahoo.com.

ELIGIBILITATEA ELEMENTELOR PENTRU RETURNARE SAU SCHIMB

Clienții au dreptul să restituie articole achiziționate, fără a defini motivul, în termen de 14 (paisprezece) zile calendaristice de la primirea acestor articole de la vânzător sau reprezentanții vânzătorului. Articolele pot fi returnate dacă se păstrează proprietățile produselor, etichetele fabricii, ambalajele, sigilul și actele de vânzare.

Pentru a returna produsele, clienții trebuie să trimită copia dovezii de cumpărare și să completeze formularul de solicitare de returnare.


REGULI PRIVIND RETURNAREA ȘI SCHIMBUL PRODUSELOR CU DEFECTE DESCOPERITE LA ACHIZIȚIE:

Clienții au dreptul să notifice vânzătorului orice defecțiuni descoperite și să solicite remedierea lor în termen de 30 (treizeci) de zile calendaristice de la primirea produselor. Singura excepție sunt defectele cauzate de manipularea necorespunzătoare a elementelor de către client.


Clienții au dreptul să refuze să ia articole și să solicite restituirea banilor. În acest caz, elementele trebuie returnate vânzătorului, iar proprietățile consumatorilor, etichetele fabricii și condiția de vânzare sunt păstrate.




Pentru a returna elementele, trebuie să depuneți copia dovezii de cumpărare și să completați formularul de solicitare de returnare.





Politica noastră de returnare și rambursare este descrisă mai sus. Conform legii NYS, magazinele au obligația legală de a posta politica de rambursare. Dacă un magazin nu publică nicio politică de returnare, legea cere magazinului să accepte returnări în termen de 30 de zile de la cumpărare.